• کف پوش
  • کف پوش
  • کف پوش

link از سایت این آگهی دیدن کنید

کف پوش

بالکن و تراس منزل خود را دست کم نگیرید از همین فضای محدود و کوچک با کمی خوش سلیقگی می توان بهترین بهره را برد و به یک فضای نشیمن با طراوت تبدیل کرد که بتوان به هوای آن لحظاتی را با آرامش سپری کنید. شما حق دارید از بالکن کوچک خود استفاده کنید اما چه طراحی را برای آن انتخاب کنید در صورتی که فضای زیادی در آنجا وجود ندارد؟
چند راه کار هوشمندانه برای نه گفتن به محدودیت فضای بالکن، پاسیو و حیاط خلوت:
نکته اول اینکه کف پوش در بالکن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
به نظردیگه وقتشه، همان قدر که دکوراسیون داخلی خانه را دچار تغییر می کنیم یک دستی هم به سر و روی بالکن و نورگیرهای خانه بکشیم. استفاده از کف پوش های موزاییکی چوبی می تواند نماینده خوبی برای انزژی مثبت آمده از طبیعت در دکوراسیون خانه شما باشد. نصب کف پوش های موزاییکی چوبی زمان زیادی نمی برد ولی تنوع و زیبایی که در دکوراسیون بالکن شما حاصل می¬شود غیر قابل تصور است؛ به علاوه بالکن¬های کوچک بعد از کف پوش شدن به مراتب بزرگتر از قبل به نظر می¬رسند و این آرامش شما را افزون خواهد کرد. از تراس گرفته تا پشت بام و بالکن ها و از کناره استخر تا فضای باز در باغ ها و داخل سونا ،می توان با استفاده از کف پوش های چوبی مخصوص فضای باز ،فضایی آرامش بخش و طبیعی را به دست آورد.کف پوش با سیستم موزاییکی به شما امکان می دهد که ایده های تزیینی خود را به واقعیت تبدیل نمایید. این محصول برای استفاده در فضای بیرون ساختمان بهینه سازی شده و در مقایسه با روش های سنتی علاوه بر مقاومت و پایداری در هر شرایط آب و هوایی، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.
نکته دوم اینکه گیاهان در بالکن را در اولویت قرار دهیم.
بنابراین قرار دادن گل ها و گیاهان شاداب یک ایده بسیار جذاب برای دیوارها، کف و لبه بالکن است.
نکته سوم صندلی و جایی برای نشستن در بالکن است.
در اینجا همه چیز بستگی به اندازه از بالکن و تراس خانه را با المانهای زیبا و ساده تزیین کنید
بالکن دارد. اگر فضای شما خیلی کوچک است یک بالش یا نیمکت کوچک کافی است، اما اگر شما فضای بیشتری دارید، صندلی و یک میز در جلوی آن برای صرف چای را پیشنهاد می کنیم. شاید شما می توانیداز یک صندلی تابی آویزان و یا یک مبل کوچک با یک پتوبرای خواندن کتاب در بالکن کوچکتان استفاده کنید.
نکته چهارم نورپردازی بالکن در شب است.
برای روشنایی فضا از چراغ های آویز، ریسه های رنگی، فانوس و یا شمع استفاده کنید. با توجه به سبک و حال و هوایی که دوست دارید بالکن کوچک خود را بیارایید و این فضای دنج خانه را به فراموشی نسپارید تا خاک بخورد.
گروه بانوج مفتخر است که توانسته با به روز کردن محصولات و جایگزین کردن طرح و تنوع نظر مصرف کننده را به خود جلب کند.
در کف پوش¬های تولیدی گروه بانوج سعي شده است كليه موانع و مشكلات نصب کف پوش بررسي و رفع شوند؛به گونه اي كه می¬توانید در اتاقها، آشپزخانه¬، تراس، پشت بام ، بالکن ، کناره استخر ، فضای باز در باغ ها، داخل سونا و مكانهاي مختلف مسكوني و اداري بدون نياز به تخصص، کفپوش ها را در محلهاي مورد نظرتان نصب كنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت http://banooj.ir/ و یا با همراه 09126277166 تماس حاصل فرمایید.
به عکس های زیر نگاه کنید و از ایده های آنها در طراحی بالکن های کوچک الهام بگیرید.


اطلاعات آگهی

آگهی از:سید علیرضا دهقان قیمت:220000
تلفن/موبایل:09126277166 - 09126277166 ایمیل:sard.1364@yahoo.com
استان:تهران شهر:تهران
ثبت:1393/11/20 انقضا:1394/1/23
آدرس:تهران- رسالت-خیابان شهید کرد-نبش کوچه شریعتی-جنب املاک یگانه - پلاک 137
کلمات کلیدی

بالکن ,فضای ,کوچک ,استفاده ,خانه ,چوبی ,استفاده کنید ,داخل سونا ,کناره استخر ,موزاییکی چوبی ,بالکن کوچک


گزارش دسته بندی اشتباه

تماس با آگهی دهنده

نام و نام خانوادگی تلفن تماس
آدرس ایمیل کد امنیتی
پیام شما



گروه ها

فروش فایل رایگان
دستگاه کنترل از راه دور وسایل برقی با موبایل و اس ام اس !
هر روز یک اس ام اس جالب دریافت کنید !
مجموعه تحقیق و مقاله و پروژه
www.dastanak.ir
www.shereno.com